Uitgebreide online beheer omgeving.

Met BHVassist kun je alarmeren, registreren en rapporteren.

Inrichting BHVassist

Binnen de zeer uitgebreide online beheeromgeving van BHVassist kun je je eigen bedrijfsnoodorganisatie inrichten. Zo kun je per scenario inrichten welke medewerkers welke hulp kunnen verlenen. Dit bepaalt wie bij welk soort calamiteit gealarmeerd wordt. Ook kun je de protocollen van jouw organisatie vermelden, behorend bij het type calamiteit dat zich voordoet. Zo krijgt de opgeroepen hulpverlener altijd de juiste informatie bij de juiste calamiteit. BHVassist is niet alleen geschikt voor BHV’ers, maar ook voor andere rollen zoals crisis management team, ICT, technische dienst en facilitaire zaken. Met BHVassist krijg je grip op jouw eigen organisatie.

De beheeromgeving en alarmeringsfunctie van BHVassist kunnen geheel in eigen huisstijl worden opgezet (met logo en eigen kleurgebruik).

Welke soort calamiteiten?
Binnen de beheeromgeving van BHVassist kunnen meldingen vooraf gedefinieerd worden. Dit gebeurt aan de hand van de risico’s die er binnen jouw organisatie zijn of ongevallen die zich hebben voorgedaan.

Met BHVassist kun je ervoor zorgen dat bij een onwelwording een EHBO’er wordt gealarmeerd en als er een ontruiming van jouw pand nodig is, dan krijgen bijvoorbeeld alle BHV’ers een melding. BHVassist kijkt naar vaardigheden in combinatie met de locatie van de medewerker en roept zo de juiste hulpverleners op die snel ter plaatse kunnen zijn.

Voorbeeld meldingen (BHVassist is in te richten naar je eigen bedrijfsrisico’s):

  • Brandmelding
  • EHBO
  • Reanimatie
  • Onwelwording
  • Agressie
  • Onveilige situatie

Het spreekt voor zich dat BHV.NL jouw organisatie graag ondersteund bij de implementatie en inrichting van BHVassist.

De juiste hulpverlener bij de juiste calamiteit

Na het inrichten van de verschillende meldingen worden de juiste hulpverleners per melding gekoppeld. Zo kan BHVassist precies bepalen wie er wanneer allemaal gealarmeerd moeten worden. Enkele voorbeelden van hulpverleners zijn:

  • Hoofd BHV (hoofd bedrijfshulpverlening)
  • Coördinator BHV
  • Ploegleider BHV
  • BHV’er (bedrijfshulpverlener)
  • EHBO’er
  • Ontruimer
  • CMT (Crisis Management Team)
  • Preventiemedewerker
  • Technische Dienst

Meer informatie over de taken en verantwoordelijkheden per rol vind je op BHV.NL maar ook voor het opleiden van de juiste hulpverleners kan je terecht bij BHV.NL.

Taken en automatische berichtgeving

Maar naast het vooraf definiëren van calamiteiten en rollen kan BHVassist ook automatische berichten versturen. Te denken aan periodieke controles zoals:

  • Controle brandmeldinstallatie
  • Inhoud verbandkoffer (na gebruik)
  • Reminders voor het opleiden
  • Naar wens uit te breiden

Features

  • Portofoonfunctie
  • E-learning
Vrijblijvend kennismaken met BHVassist?

BHV.NL kan jouw organisatie (indien gewenst) volledig ondersteunen bij de implementatie en inrichting van BHVassist. Graag informeren wij jou over alle mogelijkheden van BHVassist in een vrijblijvend adviesgesprek.